Аддзяленне сацыяльнай дапамогі на даму
Адрас: г. Жыткавічы, вул. Карла Маркса, д. 14
Заг. аддзяленнем: Л.Д.Макушэнка
Тэлефон: 8(0253) 21-2-56
Час працы: з 8.30 да 13.00, з 14:00 да 17:30
Перапынак: з 13.00 да 14.00
Выхадныя дні: субота, нядзеля.
Дзейнасць аддзялення:
1. Паслугі сацыяльнага работніка;
2. Паслугі сядзелкі;
3. Паслуга дзённага нагляду;
4. Паслугі няні;
5. Афармленне грамадзян у дом-інтэрнат, аддзяленне сястрынскага догляду Тураўскай участковай бальніцы.
Паслугі сацыяльнага работніка:
Аплата за паслугі сацыяльнага работніка:
Вёска (прыватны сектар) – 1руб.61 кап. за адно наведванне
Працягласць 1 наведвання – 2 гадзіны 09 мін.
Горад (кватэры) - 1руб. 37 кап. за адно наведванне
Працягласць 1 наведвання - 1 гадзіна 50 мін.
СТАНДАРТНЫ пакет дакументаў для заключэння дагавора на надомнае абслугоўванне:
- дакумент, які сведчыць асобу;
- заява;
- медыцынская даведка аб стане здароўя;
- даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і;
- звесткі аб памеры атрыманай пенсіі.
- акт абследавання матэрыяльна-бытавога становішча;
Паслугі сядзелкі - ажыццяўленне догляду за грамадзянамі, якія цалкам страцілі здольнасць да самаабслугоўвання і перамяшчэння, дзеянні па падтрыманні іх жыццядзейнасці.
Медыцынскія паказанні для аказання ў тэрытарыяльных цэнтрах сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва паслуг сядзелкі: захворванні, якія прывялі да парушэнняў функцый органаў і сістэм арганізма і абмежавання здольнасці да самаабслугоўвання і самастойнага перамяшчэння (ФК4).
У абавязкі сядзелкі ўваходзіць:
- забяспечвае выкананне ўсталяванага рэжыму сілкавання, пры неабходнасці аказвае дапамогу ў падрыхтоўцы, прыёме ежы (кармленне);
- забяспечвае прыём лекавых сродкаў у адпаведнасці з прадпісаннямі лекара;
- кантроль за станам хворага (вымярае тэмпературу цела, артэрыяльны ціск);
- назірае за станам здароўя асобы, якая абслугоўваецца, у выпадку неабходнасці аказвае першую медыцынскую дапамогу, выклікае на дом урача;
- інфармаванне аб стане абслугоўванага;
- забяспечвае чысціню і парадак у памяшканні, у якім знаходзіцца абслугоўваная асоба;
- змена сподняй і пасцельнай бялізны;
- выконвае гігіенічныя працэдуры (умыванне, абціранне і інш.) абслугоўванай асобы;
- суправаджае на шпацыр асоба, якая карыстаецца інваліднай каляскай;
- праводзіць гутаркі, чытае літаратуру;
- вядзе неабходную дакументацыю.
Дакументы, неабходныя для атрымання паслугі сядзелкі:
1. Пісьмовая заява.
2. Дакумент, які сведчыць асобу.
3. Дакумент, які прадстаўляе аб праве на льготы.
4. Медыцынская даведка аб стане здароўя.
5. Даведка аб складзе і месцы жыхарства.
6. Акт абследавання матэрыяльна-бытавога становішча грамадзяніна
7. З веданняў аб адсутнасці індывідуальнага догляду грамадзяніна, які звярнуўся па аказанне сацыяльных паслуг.
*Сядзелкай не можа быць грамадзянін, які знаходзіцца ў блізкім сваяцтве з тым, хто мае патрэбу ў паслугах сядзелкі.
Паслугі няні
Паслугі няні прадастаўляюцца ў дзённы час па працоўных днях:
няпоўным сем'ям, у якіх выхоўваюцца дзеці-інваліды, - не больш за 20 гадзін у тыдзень, да дасягнення дзіцем узросту 18 гадоў;
у доглядзе дзіцяці (дзецьмі) сем'ям, у якіх абодва бацькі або бацькі, у няпоўнай сям'і, з'яўляюцца інвалідамі 1 або 2 групы;
сем'ям з двайнят - не больш за 20 гадзін у тыдзень да дасягнення дзецьмі ўзросту трох гадоў*;
пры нараджэнні трайнят і больш дзяцей - да 40 гадзін у тыдзень да дасягнення дзецьмі ўзросту трох гадоў*.
Сацыяльная паслуга няні прадастаўляецца бязвыплатна ў межах устаноўленых норм і нарматываў.
Дакументы, неабходныя для атрымання паслугі няні:
1. Пісьмовая заява.
2. Дакумент, які сведчыць асобу (бацькоў або законных прадстаўнікоў)
3. Пасведчанне аб нараджэнні дзяцей.
4. Даведка аб складзе і месцы жыхарства.
5. Акт абследавання матэрыяльна-бытавога становішча грамадзяніна
6. Пасведчанне аб заключэнні шлюбу*
7. Пасведчанне інваліда - для сем'яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда (дзяцей-інвалідаў), і сем'яў, у якіх бацькі (бацька) з'яўляюцца інвалідамі.
*Для заключэння дагавора неабходна звязацца з Цэнтрам, каб атрымаць кансультацыю аб поўным пакеце дакументаў, паколькі пералік дакументаў можа вар'іраваць у залежнасці ад сітуацыі. Тэл. (2353)21256.